Städhumör.

Så skönt att man någon gång tycker det är roligt att städa ;) Haha... Ser ju helt klart resultat. Har rensat i mina garderober i hallen så nu är det fint där :) Jag tvättar för fullt så jag får sätta undan täckbyxor och fleecekläder. Lär ju inte behöva sånt nå mer. Det är ju vår nu ;) Tog även tag i och städade ur 2 skår i köket så nu äntligen får jag plats med dammsugaren där den ska vara. Nämligen i städskåpet eller vad det nu kallas. Där har den aldrig fått plats, inte ens när jag flyttade in. Men nu står den där. Så slipper jag se den.

Skulle ju ha middagsgäster imorgon, min mamma och bror. Men det blir inte så. Jag ska träna fotboll istället, blev så sugen när jag såg mina fotbollsskor så kollade in vilka dagar och tider mitt gamla lag tränar. Så jag ringde och kollade om det var okej att jag kom och tränade och det var helt grönt :) Kul. Skadar ju inte att motionera lite, speciellt inte när vi har så fint väder just nu.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jag tyckte inte det var "såklart" eftersom du inte ens hade sagt att det var nån i en butik som hade förklarat :P

2009-04-22 @ 21:24:30
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0