Ständigt dessa kaotiska måndagar !!!!

Ja då är snart måndagen slut och tack och lov för det. En riktigt hemsk måndag!!! Tung dag på jobbet :S Allt som kunde gå fel har gått fel idag.

Och sen har jag stressat omkring på stan och letat efter kläder och skor åt min son. Sen hittade jag till slut det jag skulle ha till honom. Så då köpte jag det. Och nu när man kommer hem så upptäckte jag att byxan var trasig. Så fick ringa dit jag köpte dom och be dom lägga undan ett par i samma storlek. SÅ imorgon ska min pappa fara och byta dom. Tur det löste sig så fort som möjligt. För imorgon hinner jag verkligen inte. Nu går tvättmaskinen för fullt och jag lagar middag. Sen blir det att natta min son på en gång.





Tycker att jag har bra smak på kläder åt min son eller vad säger ni?

Hade tänkt blogga imorse men då fungerade det inte... Jag som hade så gott om tid på mig för en gångs skull...
Nu blir det middag och sen natta lilleman.

:)

Kommentarer
Postat av: karro

tuffa kläder, skor till en tuff kille

vart har du handlat dem?

2009-04-27 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0