En riktigt underbar dag :)

Ja jag hade rätt gällande vädret... Kanonväder när man börjar jobba. Det slår aldrig fel... Men har ju ett så bra jobb så det spelar ingen roll. Får ju ändå vara ute och njuta av solen och värmen. Idag har det vart en bra dag på jobbet och när jag slutade så åkte jag förbi Telia och hämtade ut refillcheckar för ett presentkort.:) Sen väntade jag på nästa buss och åkte hemåt för att fara och hämta Jon på fritids. Och det hade gått jättebra på fritids hela dagen. Första dagen idag... Det märktes då inte ett dugg.
Sen hem och hämta ett paket som skulle iväg. Så jag får min nya hårddisk snart ;) Passade på att handla lite. Sen hem och laga middag. Sen har vi varit ute på gården. Jon har lekt med våra nya grannar och jag pratade med föräldrarna. Riktigt trevliga människor... Jon har gått på dagis med den yngsta av pojkarna. Så dom lekte på bra.

Nu har man precis gjort bort disken. Skönt som tusan ;) Jon ligger och ska sova... Får se hur det går med det, borde gå bra för han har ju varit igång sen före 6.30 imorse.

Jag ska packa grejer för morgondagen. Dom ska iväg och bada med fritids så han ska ha badkläder med sig.
Dom har lovat fint väder hela veckan.... Hoppas det är så... För man är ju ledig till helgen.

Hoppas alla haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0