God Tårta och grannen blev glad :)

Ja då har man haft främmande och bjudit på fika och tårta. Tårtan blev mycket god, det var en marängtårta med färska skogshallon emellan och vispgrädde och krossad daim på :) Mycket lyckat.

Jag fick dessutom ett presentkort på Ica, alltid bra att ha. En salladsskål och salladsbestick samt 2 jättebadlakan, lär få dela med mig med Jon för han älskar stora badlakan. Sen tidigare i veckan fick jag ju lotter av mina arbetskollegor :)

Ja jag skrev ju i rubriken om en glad granne. Jag har en mycket trevlig granne som bor under mig och då det blev kvar tårta så gick jag ner med den bit som blev över till henne. Så hon blev glad och tackade så mycket. Alltid kul kunna göra någon glad :)

Så med all rätt är jag helt slut, har inte tagit det vidare lugnt idag sen jag kom hem från jobbet. Det var ju bara att sätta igång med maten och få undan efter maten och sen göra tårtan och koka kaffe.

Jon var nog rätt slut han också, han måste ha somnat direkt då jag sa god natt för han har inte ropat på mig som han brukar göra om han har svårt sova.

Hoppas alla får en god natts sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0