Lugn morgon, Jobb, Tårta...

Full rulle idag :) Hämtar Jon från fritids efter jobbet. Sen hem och göra tårta och invänta gäster. Med tanke på att jag hinner blogga på morgonen så skulle jag faktiskt kunna sova en stund längre ;)

Min buss går inte förrän 08.11...

Jo nu kanske ni undrar varför i hela friden jag ska börja göra tårta efter jobbet. Jag fyllde år i söndags men jag var inte hemma då och dessutom var alla andra upptagna med annat. Så då tänkte jag att det är lika bra göra en tårta när Jon kommer. Så idag blir det fullt hus igen :)


Hoppas allt får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Grattis i efterskott,hoppas att du haft en bra födelsedag många kramar till dig från mig....

2009-08-19 @ 09:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0