Yeah, Fredag och mindre ont.

Nu är det snart dags att fara och jobba. Såg igår ut som om jag inte hade några fotknölar. Men nu har svullnaden gått ner och jag har mindre ont i knäet. Hoppas det håller i sig och fortsätter åt rätt håll så att det inte går tillbaka.

Jon vaknade före min klocka ringde. Skönt slippa tvinga upp han ur sängen. Så han har ätit sin frukost och gjort sig klar. Så nu ser han på tv.

Vad som händer i helgen sen har jag ingen aning om. Men Jon ska vara med mig enda till på måndag. Då far han till sin pappa. Vad det kommer att bli tomt utan honom. Man vänjer sig så fort för nu har han ju snart varit här 3 veckor. Men sen efter 24 augusti blir det som vanligt igen.

Nu ska jag ta det lugnt innan det är dags att lämna Jon på fritids och sätta sig på bussen till jobbet.

Ha en toppen fredag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Angel

ha en toppen fredag du också :)

2009-08-07 @ 07:26:12
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Karro

Du har då en himla otur att drabbas av allt.

Kramar om

2009-08-07 @ 08:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0