Ett skratt förlänger livet, vad gör då inte en hel eftermiddag av skratt?

Oj så jag har haft kul med Elli och Tebbo :) Tebbo är kompis med Elli och hon är nere från Gällivare just nu :)
Vilka härliga tjejer :)
Ska bli så kul på Lördagkväll:) Ser verkligen fram emot den. Först barnvakt hos min syster på fredag kväll och natt. Sen på lördag på dagen blir det baka julgodis med min syster. Sen på kvällen glöggkväll hos Elli :)

Har inte skrattat så här mycket sen jag vet inte när :)

Trist dock att jon hade hög feber innan sängdags... jag hoppas han sover hela natten och sover bort febern.
Sjuka barn är aldrig roligt.
Hade tänkt sova tidigt men blev sen middag för mig och nu är jag nog övertrött. Ligger och lyssnar på ljudbok pch försöker bli trött...

Nej kanske man skulle försöka sova igen :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Söt vännen :)

2009-12-07 @ 22:44:35
URL: http://proudgirl.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-12-07 @ 23:18:43
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0