Pigg och Glad

Idag har jag varit vaken sen kl 4.30 :S Klev upp kl 5 för då var jag less ligga att inte kunna somna om. Men jag är då pigg så jag hade säkert sovit färdigt :)

Sitter här och lyssnar på bra musik, dricker te och äter rostat med marmelad och ost på. Tror det är 5 år sen jag åt en sån macka sist. Idag blir det jobba och det ska bli skönt, så får man tiden att gå :P


Jag har massor att se fram mot, både det ena och det andra och allt gör mig glad :)

Kort arbetsvecka, dom här röda dagarna är rätt sköna men jag har ju knappt jobbat nåt i december :S

Men nu rackarns ska jag inte vara mer sjuk. Nu är det pigg och kry som gäller!

Nej nu ska jag njuta av mitt te :)

Ha en underbar dag ni som får för er att läsa min blogg :)

Kramz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0