Vänskap :)

Ja då har jag lite blogglust nu känner jag :)

Jon är krasslig och har varit med morfar hela dagen. Och blir nog vara hemma med morfar eller morbror även imorgon. Han har feber och vill inte äta. Vet inte vad febern beror på alls... Väntar han hem när som helst. Han har fått vara hemma och vara sjuk hos mormor och morfar.  Jag har jobbat hela dagen lång :) Blir jobb hela dagen lång imorgon också :) Kanonkul att jobba :)

Jo har ju haft en praktikant på Jobbet och hon är hur snäll och trevlig som helst. Hur som helst hittade hon mig på facebook och nu så är vi vänner :) alltid kul med nya vänner och jag känner att det kan bli en riktigt bra vänskap :) Hon kommer hit idag och hälsar på en sväng.

Gumman, vännen vad man nu ska säga, vill ju inte skrika ut ditt namn på nätet så här. Men du är välkommen hit när du vill :) Finns här för dig :)

Ska ta och ta itu med disken så man slipper skämmas ögonen ur sig :P

Kommentarer
Postat av: Elli

Men älskade vän! Vet du hur dessa ord värmer å höra??

Du e också alltid välkommen till mig :)

2009-12-07 @ 21:21:46
URL: http://proudgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0