åååå så go han e :)

Finns inte goare kille än min son... Han är helt underbar. Just nu så tar vi det bara lugnt. Ska spela lite spel tillsammans med honom på datorn innan det är dags att fara iväg. Han bli hämtad av sin morfar vid 13.15... Matchdax kl 15.30 :) E tokladdad men alla säger att borde du verkligen spela när du är så hes;) Men jag är vuxen och känner ju själv om jag orkar eller inte ...

Nu ska vi spela lite spel på svt.s sida... lagomt för hans ålder... och han har ännu inte suttit så mycket vid datorn-... tanken är ju att han ska få sitta vid den här stationära datorn som jag äntligen kört igång ;)

Tog ett par dagar att orka köra in allt som skulle in i den :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0