Är det natt nu eller?

Blir en dag hemma med lilleman imorgon oxå... Somnade till med honom i hans säng...:) å vaknade vid 20.45 nåt sånt... Blev av med huvudvärken iaf...så då blev det en dusch å sen la jag mig i min säng... För att sova var tanken... Men har inte lyckats somna än trots ljudbok... Men den e väl för bra för att man ska slappna av riktigt ordentligt...

På onsdag ska jag jobba :) Jag längtar verkligen. Har superbra kollegor och ett mycket roligt jobb. Lilleman ska få vara hemma med sin morfar :)

Skippade min innebandy träning idag... Men på onsdag ska jag träna ;) Jag tycker att det är så kul att träna. Nyttigt är det oxå. Man känner sig så mycket piggare.... Och nu hoppas jag att man får hålla sig frisk resten av säsongen. Men jag har ändå klarat mig bra jämfört med alla bekymmer jag har haft tidigare.

Nu ska jag försöka sova igen. Och denna gång hoppas jag att jag lyckas.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0