Att blogga

Det där med att blogga är ju något man inte klarar sig utan att göra någon gång under dagen. Och jag har svurit över att det inte har fungerat som det ska idag... Det är ju nästan så man blir galen ;) ha ha ha...

Och jag som sa att jag aldrig skulle ha en blogg! Det är ju det bästa som finns att skriva av sig lite.

Nu är man klar för att åka till träningen... men är sjukt trött trots bra sömn sen söndag... förutom nu att jag fick springa upp lite väl ofta i natt!

Ska väl ta det lugnt en stund nu innan det är dags att åka... Slutade ju lite tidigare idag än vad jag brukar göra så jag hann gott och väl göra det jag skulle göra hemma. Det är underbart med flexkort ;) Och jag har massor med flex att ta ut... Men man får ta ut det när det passar verksamheten... inte så att man kan gå hem om det är full rulle ...

Ligger nu och lyssnar på musik och bara njuter av lugnet... :)

Ha en bra kväll där ute nu:) Får väl se om man slänger in något fler inlägg innan detta dygn är slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0