bara tjorv...

Bara tjorv ikväll... gossen vill inte sova... mitt internet tappar uppkopplingen... och det beror på att min router e lite för långt bort från sovrummet. får åtgärda det när jag fixat en ny leverantör till digitalteven...

Men bortsett från detta nu så har det varit en riktig myskväll... Kl 19 gav jag lilleman kvällsfika. Proviva och en limpsmörgås:) sen borstade jag hans tänder och sen fick han komma och lägga sig i min säng med sin fleecefilt för varm som han var så ville han inte ha täcke.... han lyssnade på ett antal sagor på datorn men inte somnade han. Sen ville han gå lägga sig i sin säng vid 20.40 så då fick han göra det... slog på vi på saltkråkan åt honom och det första han säger när jag sagt go natt och dragit igen dörren lite så ropar han och säger att han inte kan somna... men för att kunna somna måste man ju försöka vilket jag påpekade...

Men nu verkar det vara tyst... men han kan ju luras oxå... han är bra på vara tyst och vaken i sängen den gossen vill jag lova...sen när man själv ska sova så börjar han leva rövare... är det typiskt barn i 5 års åldern eller?

Nu blir det bara lugnt... Har helt glömt bort Let´s Dance men det känns inte alls så viktigt som att få ha en myskväll med sin underbara son...Går ju att kolla på Tv4 s sida så nog tror jag att jag överlever...
Inatt hoppas jag att man får sova och att han sover någon timme längre än 4.30... för den tiden är man inte riktigt vaken för att orka höra honom surra... för munnen går i ett på honom när han vill kliva upp... men får övertala honom och säga att det är faktiskt inte dags att kliva upp ännu på ett bra tag...

Nu ska jag se om det finns något att sysselsätta sig med....

Så får ni ha en fortsatt bra fredagkväll och jag hoppas att ni får sova gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0