bra kväll:)

Blev Hämtmat till middag idag:) Gossen åt barnskrov... han slukade rubbet men attans att han pratar sönder öronen på mig när han ska äta... jag fick nästan skavsår i öronen :S Jag åt grillspett med pommes och tzatziki och grönsallad...Och älsklingen åt en pizza:)

Och det har blivit kallare... skulle tro det är uppe i -20... usch å fy...

Imorgon blir det kliva upp tidigt... Ladda upp med en rejäl frukost bestående av en gröttallrik och ett glas proviva och en macka och en morot.. Jajjemän... måste ladda rejält för matchen... lär ändå behöva äta mer... för jag börjar inte spela match förrän 14.15 och ska vara där 10.30 så blir köpa med sig en macka å nåt annat...

Nu har man flyttat bärbara datorn till vardagsrummet. Tänkte se lite tv ikväll... är ju melodifestivalen. Men det var bättre förr när alla artisterna tävlade samma kväll. Så ikväll blir det surfa lite och slötitta på tv... eller blir väl mest att lyssna. Ska packa matchgrejerna också.

Nu ska jag på med pyjamasen och bädda ner mig i soffan... Och ikväll följer inte datorn med mig in i sovrummet för jag tänkte somna i tid. Datorn är ju typ som min sovkamrat vanligt vis. Så få se hur tomt det känns i sängen;) Ha Ha Ha... Men är det inte så att vanor är till för att brytas?

Ha en trevlig helg nu allesammans ;)
För det har jag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0