Carl-Jan...?

Nu har man sett Let´s Dance och dagens bästa var Laila Bagge helt klart. Att George åkte ut var ingen överaskning. Visst, Carl-Jan eller Elisabeth är väl inte så värst bra men lite bättre är dom faktiskt. Och att Carl-Jan klarar sig i denna tävling kan bara bero på att han får en massa röster från Grythyttan eller vad det nu heter.
Kul med Japanskt tema :)

Nu till något helt annat. Imorgon är det dags för innebandy match så tösen ska sova nu. Är rätt slut i både huvud och kropp. Skönt med en lugn hemmakväll faktiskt. Fast klart jag längtar efter min älskling ;)
Är tokladdad för morgondagen faktiskt. Börjar komma igång nu faktiskt.

Ligger i sängen och ska nog strax slå igång min ljudbok. Just nu lyssnar jag på Maria Eriksson; Emma, Mias dotter. Den är riktigt bra. Har läst alla böcker i den serien så fortsatte med ljudböckerna nu av dom som jag inte har läst.

Hoppas alla har en trevlig fredagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0