Finns det något bättre?

Nu har jag nattat Jon... Han var så trött så han höll på somna stående med tandborsten i munnen. Han är så go:) Finns inget bättre än när han kryper upp i min famn och ger mig världens kram och säger att han tycker om mig. Sen brukar han komma med de dära små hundögonen och le mot mig och då smälter man ju fort :)

Imorgon är det dags för att jag jobba. Skönt att veta att Jon kommer ha det bra med sin morfar. Skönt att ha föräldrar som kan ställa upp :) Så morgondagen blir rätt skön, jobba och sen åka hem till föräldrarna, kramas med Jon massor och äta middag och sen blir det att åka iväg och träna.

Om man längtar till sitt jobb så måste det ju betyda att man trivs bra på det? Skulle bara önska man skulle få heltid... Men som det ser ut nu är det 75% som gäller. Bättre det än att inte ha något jobb alls att gå till... Jag hade blivit tokig om jag inte hade haft ett jobb att gå till... Vad skulle man då göra om dagarna? Jag skulle klättra efter väggarna...

Nu blir det packa träningsgrejer och grejer som jon ska ha med sig till sin mormor och morfar... sen ska jag faktiskt lyxa till det lite, äta popcorn och se en film var tanken. Men om det blir så vet jag inte... Beror ju på hur trött man är. Känner då att ögonlocken är tunga redan nu... men galet farligt att somna den här tiden....för då vaknar man väl så där vid 21 å kan inte somna om så bäst göra nytta nu... så slipper jag den stressen imorgon på morgonen. För stressa är det värsta som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0