Fryser, Nyser och Hostar

Har lagt mig för ett bra tag sen i min säng, har sett ett avsnitt av arga snickaren. Missar ju alltid det när jag har träning. Vad värre är så frös jag så mycket så jag tog ett riktigt varmt bad och fick upp värmen i kroppen. Men jag nyser och hostar nåt hemskt. Hur ska man klara denna natt kan man ju fråga sig... Förra natten gjorde jag ju inte annat än att hosta från kl 4 på morgonen... och hostade innan jag somnade också. Förut har jag nästan aldrig haft hosta, men då stoppade mina halsmandlar upp allt och nu är dom ju borta. Hoppas bara det inte blir någon lunginflammation. Men jag har ju ingen feber så det har jag inte ännu iallafall och det får jag ju vara glad över.
Imorgon är det arbetsdag och pojken ska till dagis. Sen ska vi till tandläkaren imorgon :), tur det inte är mina tänder utan lillemans tänder dom ska kolla. Är ju så äckligt dyrt att gå till tandläkaren :S Rena rånet när dom bara ska titta lite i munnen, än värre om man skulle ha hål.

Blir nog sova tidigt så man orkar upp imorgon. Var ju pigg igår när jag klev upp men värre imorse... men man får ju hoppas på det bästa. Börjar ju inte så hemskt tidigt ändå.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0