Fy för blåmärken :S

Det går inte riktigt ihop... med då jag missade bussen från träningen så gick hela laget på max och käkade... Inte den nyttigaste maten men det var ju mat och vi alla var ju hungriga;)

Kom hem lite väl sent idag och imorgon lär man vara död... har börjat packa lite för pajalaresan, måste ha med mig rätt mycket. Målvaktsutrustningen, men den är inte nedpackad av en naturlig anledning, har ju använt den nyss. Sen matchkläder för utespel som forward. Man vet aldrig vad våra coacher tänker. Gick rätt bra idag på träningen, släppte inte in en enda boll när vi spelade och jag räddade 3 straffar ;) Det kändes skönt... Men när dom sköt under uppvärmningen så slank väl en och annan boll in kan jag tro... Men jag är ju nybörjare så det tar ett tag att komma in i det.
Kan ju berätta att jag har äckligt mycket blåmärken på händerna och på mina knän. Det är tur det inte är sommar för då hade då inte jag gått i annat än långbyxor... Man ser ju förskräcklig ut :S

Saknar min älskling något fruktansvärt och denna helg ser jag inte skymten av honom... Det är jobbigt att inte träffas nästan något alls... Jag älskar honom så otroligt mycket så det går inte att beskriva. Att vara särbo är bland det jobbigaste som finns tycker jag. Jag vill ju kunna umgås så mycket som möjligt med mannen jag vill dela mitt liv med. Men bor man i 2 olika städer och båda 2 har barn så är det inte det lättaste. Men man får göra det bästa av situationen, något annat går det ju inte att göra. Så vida man inte vill ge upp alltihop som man har nbyggt upp. Och det vill jag absolut inte. Älskling, du vet vem du är. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag vill inget hellre än att dela mitt liv med dig:)

Lilleman träffar jag på söndag på tårtkalas och sen ska vi bara mysa resten av dagen ;) Så skönt att han kommer så man får middagssällskap:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0