Go Kväll ;)

Nu sitter jag här vid min dator och laddar för träningen med lite Takida. Väntar på att tiden ska gå, har inte orkat bry mig i att plocka i min lägenhet... Har ju fredag på mig att göra sånt... Har ju ändå inget bättre för mig då;)

Jo, min pappa hade varit snäll och varit förbi med älgfärs åt mig ;) Tänk att man bara behöver ringa så kommer han med det :) Nog har man det riktigt bra alltid. Inte många som slipper det där med att köpa kött... Jag är ju van från det jag var litet att bara äta älgkött så för mig är det ingen lyx... För mig är det mer lyx att få äta fläskfilé och oxfilé...
Är man bortskämd då?

Jag riktigt längtar till träningen :) Det måste ju betyda att man tycker att det är roligt :)

Men jag upptäckte när jag höll på sätta in mina linser att jag har ett jättekonstigt blåmärke på min högra hand nedanför min tumme, helmärkligt... hade det inte tidigare idag... vet inte alls vart det kommer ifrån...:S

Nej nu ska jag nog ta och få på mig ett par skor och en långtröja... bussen går på en stund...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0