Helg

Då var det fredag och nu har jag vaknat till liv. Jon ligger och ser på Bilar och jag ska strax börja vika lite tvätt och fixa lunch... Blir rester från igår... Enkelt :)
Det snöar fortfarande här och det ser kallt ut... har inte tittat efter hur kallt.... Idag händer det inte så mycket alls. Bara mys och lugnt här skulle jag tro. Lite senare idag ska jag bränna ut en film och poppa popcorn så ska Jon få ha lite film mys eftersom vi inte kan gå på Bio. Idag ska jag försöka städa och vika tvätt och göra lite fint här hemma.

Imorgon vet jag inte vad man ska hitta på, beror ju på hur Jon mår... Men nåt lite roligt kanske man borde hitta på...
Kanske ut och äta eller nåt... det är ju inte så ansträngande... Men vore ju trevligt med lite sällskap... Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge...

Strax dags att kliva upp... Vad bortskämd jag blir när jag kan ligga i sängen och surfa. Men längtar faktiskt efter att få igång min stationära dator... Den är ju lite rappare än min bärbara om man säger så... men bara vänta och se när man får tillbaka hårddisken... men den är nog inte så långt borta;)

Ha en underbar Fredag nu;) Så ska jag försöka komma mig upp ur min otroligt sköna säng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0