Hemma hos...

Då var man hemma hos sina föräldrar. Jon har varit här hela dagen och vi ska sova hos dom... Borta bra men hemma bäst :) Jon ska sova här dels för att jag ska iväg och träna och behöver barnpassning och dels för att han ska vara med morfar sin även imorgon. Jag börjar ju tidigt imorrn... Ha ha... tidigt för mig men kanske inte för alla. Normalt börjar jag 9 men varje torsdag börjar jag 8.15

Det blev älgskav och potatis till middag, maten stod på bordet när jag kom till dom. Vilket var skönt så jag slipper vara så mätt när jag ska träna. Kommer väl tillbaka från träningen lite lagomt sent. Då blir det en bastu och sen sova.... eller iallafall försöka sova. Har grymt svårt att sova hos mina föräldrar... hur trött jag än är så är det som att det inte går. Kan ju bero på den osköna bäddsoffan.-.. huvudsaken är att jon sover gott :)

Det är lite mer fart på honom idag. Men har blivit mycket filmtittande också.. Han har sett björnbröder 2, pippi på dom 7 haven några varv :)

Det går åt rätt håll. Fick svar på urinodlingen och den visade ingenting och det var ju skönt det:) Så hoppas det håller i sig så vi kan gå och se på Bolt på Fredag:)
Får ha han några extra dagar den här veckan... inte mig emot alls :)

Nej nu ska jag återgå till min son innan det är dags att fara å träna innebandy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0