Kan bli mer less!

Skulle skriva ett inlägg imorse men det fungerade inte alls... Sparades inte ens som utkast :S

Nu är man hemma från jobbet... Blir en lugn kväll hemma med lite plock, tvätt och städning... Och måste vattna min älskade blommor.
Min väninna har velat gå ut med mig och jag har inte gett henne varken jag eller nej för att jag kände att jag inte var sugen alls på att gå ut. När man idag säger att jag inte vill gå ut imorgon så får man veta att man är egoistisk och bara tänker på sig själv. Men är man inte sugen så är man inte. Dessutom så har jag innebandy match imorgon på dagen och efter det vill jag faktiskt umgås med min särbo som jag bara träffat några timmar på 3 veckor. Så ursäkta om man vill vårda sitt förhållande man har!!!!
Så nu är hon sur och tycker att hon klarar sig utan mig och det är upp till henne! Men gissa man blir less!

Jag tycker då inte att jag är ett dugg egoistisk!!!!

Nu ska tösen i allafall sätta igång att fixa här hemma och fara på affären och hämta ut ett brev som var för stort för min brevlåda... Det blir att trampa dit för det går fortast... Det är äntligen under -10 här... och det var riktigt skönt ute faktiskt.

Får se om man tar och käkar nåt ute på pizzerian eller om man ska vara duktig å laga mat... måste nog handla lite oxå.. börja sina i min kyl...

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0