Lite middagstips för morgondagen vore inte fel...;)

Nu e det snart sängen och jag ska lägga mig och läsa min underbara bok, har snart läst ut den och det är det bara att börja på nästa;)

Imorgon har jag lite sovmorgon så ska njuta av den faktiskt... kliva upp samma tid men tänkte slippa den där stressen jag alltid lyckas med på morgonen nu för tiden... har blivit en tidsoptimist... får alltid springa till bussen:S Det är ju väldigt dumt att missa den... inte nu för att det är kris om jag skulle göra det men e ju bra att komma i tid till jobbet :)

Någon som har ett bra middagsförslag för imorgon?
Ska ha träning så gärna något man får energi av...

Nu är det sängen som gäller...
Och joo... jag har fortfarande lika hemsk mensvärk men låsningen i ryggen verkar ha släppt lite....


:) Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0