Melodifestivalen och lite annat smått å gott.

Ja denna omgång av melodifestivalen var faktiskt bättre...Jag lyssnade mest och såg inte så mycket. Sov gott i natt men denna hostan jag har förstör nog det mesta just nu. Vi har precis ätit frukost och byggt ett 3D Puzzel. Nu ska vi nog strax ta och börja röra oss mot jons farmor för jag känner att jag vill komma mig hem. Är en städdag idag, ska diska och städa idag.

Har faktiskt inte så mycket att skriva just nu.

Men ska försöka gå sova tidigt ikväll för jag vaknade kl 4 av min hosta och sen hostade jag hela tiden... Så jag är ganska trött... Lilleman har sovit gott men snarkat värre än en karl...


Ha en trevlig dag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0