Mys med sonen min:)

Nu har vi hunnit äta middag och den blev lyckad:) Gossen har fortfarande feber och det har han haft sen söndag:(

Medan jag lagade mat så byggde Jon pärlplattor och det blev riktigt fina resultat. En anka, en julgran och en rymdraket och det såg verkligen ut som det han sa att det var:) han har sinne för mönster och färger, han är riktigt duktig. Nu har vi precis lagt oss. Just nu ligger han bredvid mig i min säng och lyssnar på ljudsagor... Just nu är det Pojken som alltid var snäll. Han är så mysig och kramar om mig och bara myser. Man får ta vara på tiden när dom e små för när dom blir större lär man ju knappast få så många kramar.

Jag har försökt få till min sida men jag får det inte riktigt som jag vill.

Men just nu ska jag inte göra någon design för mitt internet går så segt för tillfället så det får vänta. Det är bara några småsaker så det är ju inte livsviktigt...

Min dag har varit bra och imorgon blir det vara hemma med gossen min. Blir se lite film och bara mysa. Hade velat jobba men har ingen barnpassning imorgon. Så då får man vara hemma. Får se vad han orkar göra på Lördag men själv är jag sugen på att gå ut och äta på nåt lite bättre ställe än en pizzeria:) Sen avgör ju vädret rätt mycket också. Är det snöstorm sticker man nog inte ut näsan i första taget.

E rätt trött själv idag då gossen höll hov inatt och jag upp tidigt imorse. Han klagade på huvudvärk och ont i örat. Men sen inatt har han inte klagat så får hoppas det inte är något på gång med öronen. För jag tycker han har varit nog sjuk nu. Före jul hade han hög feber och hosta och efter jul hade han halsfluss och nu feber igen. Så tycker han kan få vara frisk nu.

Nu ska jag mysa med gossen innan han somnar... Han får somna i min säng men när han har somnat så bär jag nog över honom. Inte alltid han somnar i min säng. Han sover bäst i sin säng... och han sover för det mesta hela nätterna. Inte ofta han kommer till mig på nätterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0