Myser i min soffa

Snart är det dags att gå och sova så man är pigg och alert imorgon. Småkikar på rosa pantern på tv 4 och surfar runt på nätet och surrar på msn...

Skulle ta och behöva börja använda min digitalkamera lite mer än vad jag gör så att jag kan lägga in nya bilder på mig och gossen... men det hinns nog med det oxå...

Och hur fan kunde af ugglas gå vidare... hon kan ju inte ens sjunga! nee nu blir det bojkott av skiten i melodifestivalen. begriper inte hur fan dom tar ut artisterna... nej svt... skärp er och lägg ner eländet innan det är för sent!!!!
 


Kommentarer
Postat av: mademoiselles

hm ja.. det var ju inga direkt superhits! :/ men alcazar var ju lite smått underhållande iaf!

2009-02-07 @ 23:15:40
URL: http://mademoiselles.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag tror jag är den enda i bloggsverige som inte sett melodifestivalen ikväll. Jag hoppas du tycker det var väl spenderade minuter av ditt liv. ;)

2009-02-07 @ 23:39:48
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0