nu var vi uppe :)

Det var tungt att komma sig upp. Fick ju för mig att designa bloggen lite. Så det blev inte alls någon tidig kväll men nog tror jag det går bra idag i allafall :)

Jon håller på klä på sig och jag har väl börjat lite smått. Blir att äta frukost på en stund och sen bara invänta tiden.

Snön bara vräker ner här och så har det gjort nu ett bra tag.... dom hade lovat upp till 3 dm idag....Och det är fortfarande kallt ute -15 :S

Sen är det innebandy som gäller ett par timmar framöver och det ska bli kul. Men jag längtar inte tills det blir dags att stå å frysa på busshållplatsen

Hej hopp nu ska vi vi äta frukost och njuta av morgonen :)


Slog just på Stereon så nu är det laddning för match på max just nu:)

Nu är det bara frukosten som saknas... men som som vanligt så är man tjej och måste fixa håret oxå så det är nästa stopp ;)

Ha det toppen där ute nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0