Orkade med utröstningen :)

Ja då hade jag rätt att någon av dom 3 jag sa skulle åka ut, åkte ut... Kitty fick lämna let´s dance. Men att Carl-Jan är kvar är en gåta för mig. För han kan verkligen inte dansa ... Men han har börjat röra på andra kroppsdelar än handlederna så det måste ju vara det. Ha ha ha

Nu är det go natt för min del så man orkar med morgondagen :)

Sov sött allihop :)

Och det är fredagen den 13 och jag har varken haft otur eller tur... det brukar vara min turdag... men kan ju inte kalla det tur att bli hes dagen innan en viktig innebandy match!!!

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag tykcer att Tony är lite elak mot George, han klagade inte lika mycket på Carl-Jan.



Carl-Jan har sina fans, folk sympatiröstade på George (han är ju helt ok) och folk glömde bort Kitty som låg mittenplacering. Självklart. ;P

2009-02-13 @ 23:01:42
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0