Really nice evening :) med let´s dance...

Har gjort lite nytta... Blev först en sväng till affären och blev även middag på pizzerian, en Fajita Pita ;)
Sen hem och städa, har hunnit med att dammsuga och bädda rent och diska undan disken. Är nyuppstigen ur badet nu. Det var skönt med ett avkopplande bad efter denna mycket surriga arbetsvecka. Är rätt slut i huvudet mitt vill jag lova.

Satte igång tvätten efter mitt bad, vill ju gärna inte ha igång den när man ska slappa i badet. Så blir hänga lite tvätt senare.
Blir att äta lite snacks och se let´s dance skulle jag tro :) Får se om rätt person åker ut denna vecka? Men det står ju mellan 4 personer tycker jag. Magnus Samuelsson, Nicklas Wahlgren, Laila Bagge och Morgon Alling. Dom 4 är liksom outstanding jämfört med dom andra som är kvar. Så någon av dom kommer vinna men vem är oklart ännu känns det som.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och bara njuta av min ensamhet faktiskt :)

Men måste erkänna att det är tomt utan gossen min...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0