Shopping på G idag

Idag är det shopping på schemat!!! Hoppas bara dom har inne det jag vill ha ;)

Ska köpa en digital systemkamera idag bara dom har den inne :) Också blir det en CA-Modul... Blir att ta bussen dit för det är sånt hemskt väder...
Man bor i helt fel stad har jag märkt ;) Men vart skulle jag då flytta? Ingenstans alls... kan ju inte flytta... har ju min son att tänka på...

:)

Bussen går 11.13 så måste gå strax före 11... Det är en bit till busshållplatsen där just den bussen går ifrån... det är inte samma bussar som jag brukar åka med till jobbet...

Imorgon är det ny vecka och nya tag som gäller... Får se vad veckan har att erbjuda... Vet att det händer lite grejer... Afterwork på fredag med jobbet, ska väl i allafall följa med och äta och dricka en cola, ska till pajala och spela match på lördagen och jag dricker aldrig alkohol före match... I och för sig dircker jag sällan och aldrig alkohol.. Har tappat sugen för det där med fest... Uppskattar hellre en hemmakväll med mys...

:)


Kommentarer
Postat av: carro

Låter ju inte dumt, hoppas dom har kameran inne. Ha en bra dag.

2009-02-22 @ 10:49:23
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0