So What

Ja då kom man precis hem innanför dörren och nu känner jag verkligen för att skriva av mig.... Först satt man typ å hade koll på inträde och fikat på herrmatchen som var innan våran match... Sen var det dags för våran match... Uppvärmd och klar sen... Så långt bra... Sen var det dags för match... Är van att inte spela hela matchen. Men nu satt jag och frös hela matchen och min tränare hade inte vänligheten att tala om för mig att jag kunde gå ta på mig mina överdragsbyxor...

Jag kan köpa att jag får nöta bänk en hel match men då vill jag ha en förklaring varför! Eller åtminstone så kan han säga innan matchen att idag spelar du inte. Men nej det klarade inte våran tränare av att göra. Ingen idé att bli irriterad, JAG VET! Men just nu känns det som om en hel dag gick åt helvete. Det är ju inte så att man inte har annat att göra än att sitta på bänken.

Och en till sak. Man blir ju inte en bättre innebandyspelare av att nöta bänk! Eller har jag tokfel?

Hur som helst så var tjejerna i laget skitbra idag trots förlusten. Spelade med vilja och hjärta och det var riktigt fint spel. Men jag kände mig dock inte direkt delaktig.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad och sen inte tänka på innebandy förrän det är dags för träning på Onsdag.

Bara ta nya tag och visa lite jävlar anamma!

Så denna kväll är tösen inte på så himla bra humör... Men det går över skulle jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0