tårarna trillade...;(

en jobbig kväll för min lilleman... Han är så förtjust i sin morbror. Dom träffas ju så ofta och kan han inte träffa honom på 3 månader... och ett barn har inget tidsperspektiv, för honom kan tre månader kännas som en evighet. Lilleman kom med morbror vid 19.30 och han ville inte att han skulle åka, han var jätteledsen och det är så otroligt jobbigt att se honom vara så ledsen... När det var dags för sängen ville han vara ifred och det respekterade jag. Jag kommer sakna min lillebror så otroligt mycket. Vi står varandra så nära och han är den enda i min familj som jag kan prata med. Jag överlever nog och jag hoppas dessa 3 månader går riktigt fort för min sons skull. För han är så van att leka med sin morbror och bli hämtad från förskolan ibland.

Finns dock lite ljusglimtar att se framemot :) det blir vår snart, jag ska bli moster till tvillingar, och självklart när min lillebror kommer hem :):):)

nå ja... ingen idé att fundera,,, men jättejobbigt se min son vara såååå ledsen :(
Då blir ju jag också ledsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0