Vinst på 2 håll

För Luleå Hockey ikväll fick man höra direkt efter träningen :)  Och jag har vunnit kampen över mig själv. Så bra som jag presterade på denna träning har jag inte presterat på hela säsongen. Allt gick helt rätt och fick beröm av tränaren och dessutom gjorde jag ett mål när vi spelade ;) Vilket var mitt första spelmål sen jag började. Så det har gått åt helt rätt håll, framåt vill säga. Helt plötsligt befann jag mig på rätt ställen och passningarna gick rätt och jag fixade defense helt galant :)

Jag är stolt över mig själv! Får man vara det när man är nybörjare i en sport och gör allt rätt för en gångs skull?

Grymt bra träning av samtliga. På lördag gäller det. Då ska vi skrälla mot IBK Luleå! Det är derby! Jag är grymt laddad!!!

Klev ut ur bastun fören stund sen och nu lagt mig i sängen i lillebrorsans rum. Mitt gamla tonårsrum och min gamla säng så jag trivs rätt bra. Sista natten med lilleman och imorgon åker han till sin pappa. Får se om han är hemma med sin morfar imorgon eller om det blir dagis. Mormor tyckte han var varm innan han somnade och det tyckte jag med... Nu ligger go killen och sussar gott bredvid mig och han har lagt upp huvudet i min famn... Så nu myser jag riktigt ordentligt...
Dessa tordagskvällar är ALLTID lika jobbiga när man vet att han åker iväg och man inte får träffa honom på flera dagar.

Man tycker ju att man borde ha vant sig men det har jag verkligen INTE gjort. Han är ju mitt allt. Han är min stjärna. Även om han ibland tappar sina öron, har ett hett temprament ibland när det inte går som han vill så ÄLSKAR JAG MIN SON MEST AV ALLT I DENNA VÄRLD :)


Nu ska jag försöka sova, det är en arbetsdag imorgon men sen får man vara ledig :) Känns välbehövligt efter denna intensiva vecka

Sov gott allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0