Lördag

Då har det hunnit bli Lördag:) Nu är jag och Jon hem en sväng och äter lite lunch. Blir korv och makaroner. Snabbt och enkelt och gott ibland om man inte äter det för ofta. Om 1 timme är det dags att fara iväg till sporthallen. Full rulle men kul när det händer lite saker. Fick sovmorgon idag. Älsklingen väckte mig kl 9 :) Den uppskattades... Men såg stjärnor när han väckte mig. Hade lätt kunnat sova nån timme till.

Pratade med Jons pappa igår och jag ska ha Jon enda till söndag nästa vecka:) underbart så kul. Då blir det faktiskt lite bio och annat mys:) Nej nu ska jag återgå till min matlagning så vi hinner innan vi ska iväg med bussen :)

Ha en trevlig helg nu alla där ute :)

Kommer väl säkert ett inlägg på kvällen sen när man kommit sig hem från innebandymatchen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0