Seg torsdag :(

Ja då har man tänkt att testa spotify för att se om det kan vara något att ha här framöver. Hittills är jag då nöjd. Har hittat en hel del. Fast hittar inte det som jag verkligen vill ha men jag har ju massor med musik på datorn så nog vet jag att jag klarar mig...
Spotify är enkelt att använda och dessutom så får jag 10 invites... Men då är ju frågan vem men ska ge dessa invites till? Dom flesta jag känner har ju redan Spotify själv...

Nu måste jag snart försöka mig på att ta tag i disken. Tråkigt men det är ju sånt som man måste göra om inte köket ska förfalla.
Har nu hunnit prata med min läkare också. Man är sjukskriven till och med måndag:( suck vad trist. Jag vill verkligen bli frisk...
Det är väl ingen som vill gå vara sjuk skulle jag tro. Tycker att jag haft nog med elände förra året och året före det. Finns säkert dom som har det så mycket värre men att äta penicillin så mycket som jag har gjort är inte roligt. Men nu ska jag blicka framåt mot en underbar vår som kommer så småningom hoppas jag. Tänk så underbart att gå ut i vårsolen, grilla korv och bara mysa eller varför inte gå till pulkbacken för att åka bob eller tefat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0