Sol, Sol, Sol....

Blir snart ut och njuta av solen... Ska nog fara förbi syster med Jenny och Jocke å Pontus...Men inget är bestämt än... Kanske blir stranden... Men min syster ville träffa Dom så få se vad det blir... Men ska nog hur som helst vara social idag... tänker inte sitta i min ensamhet hur som helst...

Nå väl.. eftersom det är sommar och sol och semester för min del så blir det inte lika mycket bloggande.... Jag har min blogg för min egen skull och ingen annans så när jag känner för det skriver jag.

Gårdagen var mycket bra... Var hos min syster hela dagen och hjälpte henne med tvillingarna. Men min kära bror hade glömt säga åt pappa att dom skulle hämta upp mig så då fick jag ta bussen... Suck suck... Min bror är senil mellan varven...

Hur som helst... Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0