Finally

Jag får äntligen lyssna på den musiken jag vill lyssna på;)

Ja då var man riktigt mätt :) Tacos är så gott, man äter alldeles för mycket. Ska äta tacos till lunch imorgon också. Inte mig emot. Nu skiner solen och jag hoppas det håller i sig för det har varit riktigt skitväder precis hela helgen.

Jon han har gått å lagt sig. Det är tidigt men han har vart igång hela dagen sen han vaknade vid 10.30... Och jo han sov på tok för länge idag men stackaren var ju trött... Vi har haft vattenkrig idag jag och Jon. Det var kul... Gissa vem som vann?

Nej nu ska jag ta och fortsätta uggla framför min dator, nej jag gör faktiskt nytta här hemma. Jag har rensat min dator litegrann faktiskt ;)
Men skulle behöva bränna ut en hel del men det orkar jag inte göra nu.


Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0