Aldrig någonsin

Går tiden så sakta som när man väntar på att fara iväg å träna.....

Begriper inte varför tiden går så otroligt sakta just nu... annars tycker jag att tiden bara rusar iväg och man inte hinner någonting alls innan veckan är slut.

Snart är det fredag och då kommer älskade sonen till mig igen. Längtar redan efter honom. Utan honom är det SÅ hemskt tyst och tomt. Vilken tur man har stereon att spela musik på.
Aldrig vänjer jag mig vid att han är hos sin pappa varannan vecka. Det är lika hemskt varje vecka när han ska åka till sin pappa:S Men skönt ändå att han har en pappa som finns där för honom och ställer upp. För ett barn behöver sin pappa lika mycket som sin mamma.

Får se hur pigg man är imorgon när man kommer hem sent ikväll och det brukar inte vara lätt att gå ner i varv efter 2 timmars träning :S
Men det är ju så roligt att träna innebandy... Annars hade jag ju inte fortsatt ;)

Hoppas alla har en bra kväll  :)



Kommentarer
Postat av: Chriz

Hoppsan kerstin, inte meningen. Kul att du gillar bloggen dock :)

2009-03-23 @ 22:21:20
URL: http://chrippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0