Barn är ju barn ;)

Nu har man hunnit äta middag och slå igång en tvättmaskin och natta lilleman. Kom hem strax efter 18 idag. Jobbade sent idag, har planering eller personalmöte på tisdagar. Så nu är man rätt trött. Har disken kvar och måste hänga tvätten när den är klar.
Snön smälter nu och det är slaskigt på vägarna... Betyder det att våren verkligen ahr kommit nu? Eller ska man förvänta sig att det blir ännu ett bakslag?

Sen något helt annat. Det spelar ingen roll hur tidigt jag kliver upp och hur tidigt jag än väcker min son. Av någon anledning så är han världens sölkorv på morgonen och tar verkligen tid på sig. Ska jag verkligen behöva väcka han kl 5 för att han ska hinna göra sig klar till kl 7.40? Jag tycker inte jag ska behöva göra det, men uppenbarligen så måste jag testa det. För vi klev upp strax efter 6 idag och fick springa till dagis och i princip kasta in han där och springa till bussen. Det är inte alls kul att knappt hinna säga hej då :S
Tar ca 5-10 minuter att gå till dagis beroende på hur mycket han tjorvar efter vägen. Så vi har ju inte långt till dagis om jag säger så. Och det är nog tur det. Brukar gå hemifrån vid 7.40 men idag gick vi hemifrån 7.50 och det var stressigt värre. Det ena med det andra stämde inte och frukosten tog han en evighet på sig att äta. Men barn är ju barn ;)
Hoppas han inte är lika seg imorgon för jag vill hinna säga hej då ordentligt på morgonen och få den där bamsekramen jag brukar få varje morgon ;)

Hoppas alla har en bra kväll :)
Nu ska jag återgå till att göra nytta ;)

Kommentarer
Postat av: Olessia

ja, klart ni måste säga hej då på riktigt :)

2009-03-31 @ 19:35:32
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Olessia

aj då :/

2009-03-31 @ 19:45:26
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0