Behöver nog inte

Kliva upp lika tidigt imorgon med tanke på att jag har minst 30 minuters dö tid varje morgon. Blir annat nästa vecka när lilleman kommer. Men nu när jag är själv varför i hela fridens dagar sover jag inte längre än vad jag gör? Jag hinner ju ändå gott och väl det jag ska hinna med på morgonen...Tiden går ju hur sakta som helst på morgonen.

Sitter och tittar ut genom mitt vardagsrumsfönster och det är så soligt och vackert ute. Men det är ju nästan -20 grader ute så blir definitivt ta på sig ordentligt med kläder så att man inte fryser... Att frysa är det värsta som finns :S Kläder efter väder som dom brukar säga;)

Blir att jobba hela dagen och slutar 15:45 i vanlig ordning denna vecka. Nästa vecka har jag lyxvecka och slutar 14:45 förutom tisdagen som alltid är lång förutom 1 gång i månaden.

Nej dags att börja klä på sig alla ytterkläder nu. KOmmer väl se ut som en eskimå, men det struntar jag i så länge jag slipper frysa ;)

Ha en underbar dag allihop nu :)

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: jaha okej, jo men så är det nog alltid :D

med mig är det fint!

2009-03-26 @ 13:25:46
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Tack så mycket, det uppskattas :)

2009-03-26 @ 14:42:52
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0