Ett riktigt gott skratt :)

att ha min lilleman här hos mig :)

Middagen blev bra och han åt riktigt bra, men det gör han alltid :) Det kan jag inte klaga på. Han äter det som serveras på bordet. Inget pet i maten där inte....Efter maten så tog vi ett bad... Det behövdes, åsså klippte jag hans naglar, för jag har märkt att det gör aldrig hans pappa... Sen efter badet blev det lite mys i min säng och vi surrade om det mesta han hade i tankarna... Mycket siffror och namn just nu... Han är så stolt för att han kan räkna till 12 :) Sen fikade han kvällsfika fast han nog egentligen inte var hungrig men han vägrar sova utan att ha fikat kvällsfika har jag märkt...Sen blev det borsta tänderna och nu ligger han och lyssnar på pippi långstrump på de 7 haven och surrar med sig själv ;) Tanken är att han ska sova men än verkar han inte ha det i tankarna... men jag har sova i mina tankar...
Tog en rätt rolig bild på mig och jon igår även fast den nu blev suddig.... Men hans skratt var så härligt på den bilden... Han dansade med mig och vi hade kameran inställd att fota av sig själv... Kommer inte ihåg vad det heter... Huvudsaken är ju att jag vet hur man gör det ;)




Och jag vet att den är äckligt suddig men se hur glad han är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0