Härliga vårbilder

Blev en riktigt lång promenad på isen och på vägen hem tog jag cykelvägen :) Så här kommer några av fotografierna jag tog.




Tomholmen, fråga mig inte varför den heter så för det vet jag inte.




Luleälven




Det här går väl lika bra som en skoter eller vad säger ni?


Nöje i norr ;)






Visst ser det härligt ut? Blir riktigt sugen på att åka skoter ;)



Tyckte den här blåa granen var rätt läcker




Försökte mig på att fota upp mot himlen och resultatet blev väl sisådär. Jag är ju inget proffs och har inte det bästa objektivet heller men jag gör så gott jag kan ;)




PÅ vägen hem efter cykelvägen så var det isgata. Höll på ramla ett flertal gånger... Ha Ha Ha.
Vilken tur att jag inte ramlade med kameran i handen.. Hade blivit så dyrt då :S

Så nu har man fått sig friskluft idag ;)

Får se vad resten av dagen har att erbjuda. Men jag är inte en sån som sitter på arslet en hel helg. Vill gärna hitta på något roligt ;)

Ha en trevlig helg allihop nu...

:)

Kommentarer
Postat av: Linna

Mysga o fina bilder =) Haha, aa tur att du inte ramla, skulle va ont också..

2009-03-21 @ 13:56:07
URL: http://linnnas.blogg.se/
Postat av: Anni

Oj, ni har ju GALET mycket mer snö än ni, vi har bara lite kvar i skogen nu här i Stockholm! Men jag vet det är mer snö i Norrland och jag vet att det är det där som kallas våren, fina bilder iaf, skönt att värmen är på väg igen!

2009-03-21 @ 14:16:40
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0