Hemma nu

Men jag ville inte alls åka hem, har haft så otroligt trevligt denna helg... God mat och mycket underbart sällskap :) Denna dag består nog av att redigera lite bilder i photoshop, fara och handla så jag kan göra palt till middag :) Palt i sin ensamhet är väl inte så ofta jag gör men även jag måste ju ha mat när jag är ensam.... Kan ju inte svälta bara för att jag är ensam nu...Det går ju inte för sig...

Sen ska jag väl försöka ta tag i mitt projekt att se den där photoshop filmen klart... men finns ju roligare saker att göra... Som att fixa en massa bilder :) Kommer säkert lägga upp lite bilder senare under dagen...


Men än en gång vill jag tacka er för en underbar helg... Ni vet vilka ni är ;)


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0