Home Sweet Home ;)

Nu har jag hunnit komma mig hem och hunnit lägga lilleman :) Han somnade på 2 röda... Mamma och pappa fick främmande av min systers svärföräldrar så då kunde vi inte åka hem... Pappa kan ju inte vara otrevlig och fara när dom kommer ;)

Men Jon var nöjd och glad :) Blev en lång dag.... Har som sagt inte varit hem något alls idag så det var verkligen skönt att komma sig hem... Blir ta och ta ut linserna och gå lägga sig i sängen alldeles strax... Upp och jobba imorgon igen.. ska börja kliva upp före kl 6 så man hinner duscha ;) Ska göra det till en vana att göra det nu... Blir så mycket piggare märker jag ;)


Nej nu är det sängen som gäller ;)

Sov gott allihop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0