Kvalificerad övertid ;)

Inte mig emot alls, fick lite kvalificerad övertid idag...Och får fyllnadslön flera timmar denna vecka dessutom... så det kommer komma fint på någon av mina löner här framöver... Kom hem rätt sent idag och lilleman har jag precis lagt men han har börjat tjorva så när det gäller att sova... Lilleman har ätit middag men jag har inte ätit ännu... Hade ingen färdig mat att värma åt mig själv...Så blir väl att stoppa nåt i magen sen när lilleman har somnat...

har haft besök en kort stund efter jag kom från jobbet, suck vad jobbigt... lilleman blev ju helt speedad :S

Imorgon kommer jag nog inte hinna skriva så mycket på min blogg... förutom nu på morgonen och sen efter 21... Kan ju hända man sätter sig vid datorn en sväng på lunchrasten om den inte är ockuperad...

Blir en lång dag imorgon... Jobbar till 15.30-16... Sen har jag möte kl 18 och direkt efter det träning. Så hinner inte hem, det blir liksom bara hem och vända. Så jag ska göra bort ett ärende på stan mellan jobbet och mötet och äta middag så klart...

Har fått mail av min lillebror idag... Han har det kanon på venicebeach och bor där i en lägenhet. Hade vart skönt å få lite värme... Han solar och badar och har det trevligt med sin kompis. Han kommer ju se ut som en pepparkaka när han kommer hem...

Nu måste jag gå till min son för han är riktigt hopplös, vet inte vad som tagit åt honom :S han brukar inte tjorva alls... Han brukar somna själv..

:)
skriver säkert nåt mer ikväll när jag har fått lugn och ro här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0