Luleå Hockey vs Frölunda

Vi vet ju hur det gick senast Luleå spelade hemma mot Frölunda, då blev det en vinst för Luleå. Sen blev det ju förlust borta... Nu spelar dom hemma mot Frölunda så jag tror på vinst för Luleå... Någon som säger emot mig?

Pratade med en gammal gymnasiekompis och han informerade mig om att man kan se matchen live på nätet på kanalnio så nu ska jag strax se hockey och äta lite tilltugg... Blir faktiskt middag även om jag inte är så sugen... Blir pommes och fiskpinnar... Kanske inte världens bästa kombination men var sugen på pommes och orkade inte göra någon mer avancerad mat idag....

Så nu håller jag tummarna för Luleå ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0