Orkade inte mer ikväll

Jag orkade inte ens se klart Let´s Dance :S
Har lagt mig i min säng nu och lyssnar på musik och försöker bli kvitt min feberfrossa... Hoppas min son inte vill hitta på alltför tunga aktiviteter i helgen... För jag tror ärligt inte att jag orkar det ;(

Blir inte fara någonstans i helgen i allafall... Han ville träffa mormor för det hann vi inte med idag men dom skulle åka bort så vi blir nog ensamma hela helgen... Men nåt ska jag förhoppningsvis orka med i helgen... Så tråkigt annars... Men han behöver nog ta det lugnt han med....Men något roligt måste han få göra imorgon i allafall. Frågan är bara vad? Någon som har ett bra förslag ?

En sak vi måste göra är att handla för nu börjar det bli tomt i kylen :( Och mat måste vi ju ha ändå

Blir att försöka sova tror jag...

Men hade hemskt gärna velat ha en viss älskling här just nu :)
Att få sova sked är det mysigaste som finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0