Photoshop expert sökes

Nu har man varit hemma 1 timme och lilleman har hunnit bada, jag har hunnit tvätta en maskin så det blir att hänga tvätt nu. Sen ska vi äta middag. Idag blir det Palt :)

Sen blir det att diska undan ett helt diskberg... Medan min son tog ett bad så bökade jag med en vattenstämpel... Jag vet ju hur man gör en.. tar ju bara 2 minuter nu när jag lärt mig... Men håller på testa och göra en pensel av den men den blir inte alls likadan som min vattenstämpel.. Inte ens färgen stämmer... Någon som är bra på photoshop som vet hur jag ska lösa det? Vill ju slippa hålla på skriva in det varje gång eller hålla på kopiera och klistra in varje gång... Smidigt att göra den till en pensel men när det inte blir som man vill så måste man böka varje gång man vill ha en vattenstämpel på ett foto ...

Alla bra tips om att underlätta för att lägga in en vattenstämpel på mina fotografier mottages varmt ;)

Nu ska jag göra nytta :)

Ha en fin kväll...

Och nu längtar jag rätt mycket efter sommaren ;) Någon fler som gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0