Pigg?

Jag vet att jag ska upp varenda morgon ungefär samma tid, men varför är jag så fruktansvärt trött varje morgon? Spelar ingen roll vilken tid på kvällen jag somnar. Jag är lika trött oavsett :S Så nu håller min son på klä på sig och jag försöker vakna till liv. Men det går segt för både honom och mig. Blir att göra havregrynsgröt så fort vi ha vaknat till liv. Ingen idé att göra den för fort, för då äter varken jag eller min son vidare bra frukost. Jag har svårt att äta innan jag vaknat till liv.
Nej, nu ska jag försöka göra mig klar så man kan äta frukost i lugn och ro sen.


Ha en underbar tisdag allihop :)


Pssst: Vi fick lite snö igår kväll och inatt, det blev väl ca 5 cm. Nu tycker jag att det har snöat klart !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0