Så pinsamt :S

Ja ännu en pinsam förlust och en gigantisk domarskandal enligt dom som kan hockey... Nu ska jag istället roa mig med att följa basket slutspelet... Plannja förlorade med ynka 4 poäng i första kvartsfinalen ikväll mot Uppsala... Hemma match för plannja nu på fredag :) Hoppas det blir vinst då...

Även Luleås Damer är i slutspel i basket. Dom ska spela kvartsfinal borta imorgon mot 08 sthlm. Den matchen visas för övrigt på webbtv och matchstarten är kl 19.00 :) Nu när det går åt fanders för luleå hockey får man hålla koll på basketen vilket jag är lite mer intresserad av. Hockey har jag inte vart så brydd i egentligen. Luleå måste vinna resterande matcher och jag tror faktiskt inte att dom fixar det. Visst vore det kul om dom gick vidare men chanserna har ju defintivt minskat drastiskt efter kvällens match....

Ja nu ska man nog snart sova...

Har inte gjort så mycket annat än att just sovit idag men jag verkar behöva det och man blir nog fortare frisk om man sover igenom eländet. Febern har gått ner men ännu tycker då jag att den är hög. 38,6... 1 grad lägre än dom 2 föregående dagarna så det verkar gå åt rätt håll...

Ska ta kortisontabletter i 2 dagar till... Sen ska det förhoppningsvis läkt i luftrören...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0